@KiKi - Batterijen ExpertWij zijn gespecialiseerd in batterijen, adapters en laders

Klantenservice

U kunt eenvoudig via onze website bestellen. Zodra u het product naar keuze heeft gevonden in onze shop, plaatst u deze in uw winkelwagen. Verder winkelen is mogelijk, uw product blijft beschikbaar in uw winkelwagen. Vervolgens wordt u stap voor stap meegenomen door het bestelproces, waar u de keuze maakt voor wijze van verzending en uw betaalmethode kiest. Als u niet achteraf betaalt, dan rekent u direct in de vertrouwde omgeving van uw bank of betaalprovider af.
Heeft u hulp nodig? We helpen u graag.
  • Respecteren wij uw privacy en verwerken daarmee alleen uw persoonsgegevens voor het doel waarmee u ze aan ons verstrekt. Daarnaast dragen we er ook zorg voor dat de opslag van de gegevens goed beschermd is en alleen de hoognodige gegevens opgeslagen zijn bij ons.
  • Bescherming van uw persoonsgegevens
    Tijdens het bestelproces, het afrekenen en in uw persoonlijke account zijn uw persoonsgegevens beveiligd. Persoonsgegevens worden versleuteld en alleen opgeslagen in onze beveiligde database. Deze worden niet met derden voor commerciële doeleinden gedeeld. Waarom we dit opslaan? Om de aankopen, maar ook opvolging en het contact via onze klantenservice soepel te laten verlopen. Bij actieve inschrijving van onze nieuwsbrief kunt u profiteren via uw e-mailadres. En met uw accountgegevens voorkomt u bijvoorbeeld extra werk bij een volgende bestelling, omdat uw gegevens al bekend zijn.
Tijdens het afrekenen zijn uw gegevens beveiligd. Hierbij worden we ondersteund door onze payment provider Paypal. Een gerenommeerd partner met certificering op het hoogste niveau van veiligheid en stabiliteit. In de andere gevallen krijgen wij via Paypal alleen de terugkoppeling of de betaling in orde is.
BESTELLING ANNULEREN OF WIJZIGEN
U kunt in de meeste gevallen uw order kosteloos annuleren. Is uw bestelling nog niet verwerkt en verzonden, wilt u dan zo vriendelijk zijn zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
U kunt het pakket actief weigeren bij de bezorger of uw bestelling binnen de afkoelingsperiode van 30 dagen als retour aanmelden en terugsturen.
Moet ik verzendkosten betalen?brengen we EUR 10 verzendkosten in rekening.
Wij kunnen uw bestelling voor u aanpassen zolang deze nog niet verwerkt is. Neemt u zo snel mogelijk contact met ons op, dan maken wij het graag voor u in orde. Is de bestelling al verwerkt? Dan kunt u een nieuwe order plaatsen en de bestelling die naar u onderweg is actief weigeren bij de bezorger. Ook kosteloos retourneren behoort tot de mogelijkheden.
Heeft u hulp nodig? We helpen u graag.
Het is mogelijk dat een artikel niet meer leverbaar is. We zullen hierover contact met u opnemen. Waar mogelijk zoeken wij een passend, alternatief product. Voordat wij tot verzending overgaan, kunt u aangeven of u hiermee akkoord gaat. In gevallen waarin geen alternatief product geboden kan worden, zal het bestelde artikel geannuleerd worden. De betalingsverplichting over het product komt bij annulering te vervallen en reeds betaalde bedragen worden teruggestort.
Levering
Het is mogelijk dat een artikel niet meer leverbaar is. We zullen hierover contact met u opnemen. Waar mogelijk zoeken wij een passend, alternatief product. Voordat wij tot verzending overgaan, kunt u aangeven of u hiermee akkoord gaat. In gevallen waarin geen alternatief product geboden kan worden, zal het bestelde artikel geannuleerd worden. De betalingsverplichting over het product komt bij annulering te vervallen en reeds betaalde bedragen worden teruggestort.
Worden er verzendkosten berekend?
  • De verzendkosten van een bestelling met orderwaarde tot €45 zijn €6.
  • De verzendkosten van een bestelling met orderwaarde tot €45-130€ zijn €8.
  • Voor bestellingen vanaf €130,00 zijn de verzendkosten GRATIS.

Wilt u uw bestelling ontvangen in een ander land dan Nederland? Dat kan.
België €15 bij orderbedrag

Wij versturen al onze zendingen met PostNL, om onze uitstekende kwaliteit te waarborgen en voort te zetten in het vervoer van uw bestelling.
PostNL beschikt over een zeer betrouwbaar Track en Trace systeem, waardoor u ten allertijde kunt zien waar uw zending zich bevindt en wanneer de geplande afleverdatum is.
In de regel bezorgt PostNL uw zending binnen 48 uur nadat het bij ons is opgehaald Uiteraard lukt dit meestal wel, maar niet altijd. Wij vragen Uw begrip hiervoor PostNL werkt van maandag t/m vrijdag, zaterdag en zondag werkt dus niet Wij hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen.
Zoals u van ons gewend bent, streven wij naar kwaliteit voor u en uw zending Wanneer U niet thuis bent wanneer PostNL uw pakket komt bezorgen, zult u een briefje in de brievenbus vinden en word er een 2e afleverpoging gedaan.
Wanneer u na de 3e afleverpoging nog steeds niet thuis bent word het pakket retour naar ons gestuurd.
Wij zullen het pakket dan opnieuw moeten versturen , wij brengen hiervoor Euro 10.25 in rekening alvorens wij het pakket weer kunnen verzenden.
Wij raden u dan ook aan uw track en trace code te controleren ( deze ontvangt u van ons per email wanneer uw zending is verzonden) .
Zodra we uw pakket overdragen aan de vervoerder wordt u via e-mail geïnformeerd. In deze e-mail wordt u op de hoogte gebracht van het moment waarop u uw bestelling kunt verwachten. Bij verzending via pakketpost kunt u de zending actief, online, volgen middels een traceer link. U weet precies wanneer de bezorger uw pakket komt brengen. Krijgt u na verzendbevestiging geen traceer link? Dan past uw bestelling door de brievenbus en hoeft u niet thuis te blijven.
  • Betaalmogelijkheden
    Creditcards en Debit Cards(PayPal)
  • Veiligheid
    Zij zijn gecertificeerd volgens de hoogste standaard op veiligheid en stabiliteit(SSL).
Retourneren & Ruilen
  • Wat is de retourtermijn?
    Herroepingsrecht of tevredenheidsgarantie Bij ons is de tevredenheidsgarantie 30 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. In deze periode kunt u uw retouraanvraag indienen.

    Garantietermijn
    Na de tevredenheidsgarantie heeft u natuurlijk ook de mogelijkheid om een defect product aan ons te retourneren en een vervangend artikel te ontvangen. Hiervoor geldt de garantietermijn.

  • Hoe verloopt de retourprocedure?
    Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).U ontvangt daarna via e-mail de retourinstructies.

    We betalen u zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping/annulering terug. Wij mogen wachten met betalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u aan heeft getoond dat de producten geretourneerd zijn. Dit doen we op de rekening waarmee u de betaling van de factuur heeft gedaan.

  • Zijn er retourkosten?
    Dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening.
Garantie
  • Wanneer heb ik recht op de garantie?
    U heeft als consument recht op een goed product, dat doet wat u ervan verwacht. wij ervoor in dat onze producten doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Mocht er onverhoopt iets met uw product aan de hand zijn, binnen de garantietermijn, dan kunt u zich tot ons wenden via onze klantenservice of middels een retouraanvraag in uw persoonlijke account. Zodra wij na inspectie van het geretourneerde product een defect, direct na ontvangst (DOA) of binnen de gestelde garantietermijn, constateren gaan wij over tot het uitsturen van een vervangend artikel of herstel van het product.

    Uitsluiting

    Garantie op een defect wordt afgewezen bij:

    • slijtage door normaal of excessief gebruik (zie ook extra uitleg);
    • nalatigheid of onjuist gebruik;
    • gebruik in andere toepassingen dan bedoeld bij het product;
    • gebruik van (chemische) toevoegingsmiddelen;
    • schade door van buiten komende oorzaken.
    • Extra uitleg

    Standaard batterijen (alkaline, lithium en rechargeable) zijn bij uitstek een verbruiksartikel, waarbij uiteraard de werking juist moet zijn op het moment dat u deze ontvangt. Opslag van de batterijen moet zeker kunnen, waarbij de kwaliteit optimaal is tot het eerste gebruik en/of tot het verlopen van de houdbaarheidsdatum. Door o.a. (oneigenlijk en juist) gebruik vermindert de levensduur. Hoe intensief dit gebruik geweest is, is niet in te schatten door een fabrikant, waardoor er geen standaard garantie verleend wordt op de batterijen.

    Wat mag u verwachten van een accu? De accucapaciteit zal door gebruik en levensduur van de accu verminderen. Een batterij die na een jaar niet boven de 75% van de oorspronkelijke capaciteit uitkomt behoort tot de normale slijtage en valt daarmee niet onder defecten die onder garantie vervangen zullen worden.
    Kabelbreuken bij adapters en opladers ontstaan veelal door het erg strak oprollen van de kabel of het klem zitten van het snoer, bijvoorbeeld. Deze voorbeelden vallen dan ook onder onjuist gebruik of schade door van buiten komende oorzaken, welke dus niet onder garantie zullen worden gerekend.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Zodra u uw aankoop ontvangen heeft, bieden wij u een zichtperiode van 30 dagen aan. Dit houdt eenvoudigweg in, dat u binnen die 30 dagen ongeacht de reden het product/de producten aan ons kunt retourneren.
    Na deze periode kunt u alleen uw product aan ons retourneren wanneer het binnen garantie defect raakt.

    Herroepingsrecht of tevredenheidsgarantie
    U dient bij de wens van retourneren binnen die 30 dagen aan ons kenbaar te maken dat u de koopovereenkomst wilt herroepen.
    U ontvangt dan retourinstructies via e-mail
  • Defecten
    Is uw product defect? Neem online contact op met ons via Email,Wij zullen dan een nieuw product uitsturen.

Nadat u bij ons uw retour heeft aangemeld, ontvangt u via e-mail de instructies voor het kosteloos retourneren waarin . Zo kunt uw pakket naar ons versturen.

U heeft daar dan nog 14 dagen de tijd voor vanaf het moment dat u onze retourinstructies heeft ontvangen. Let op! De retourzending is voor uw eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigingen of zoekraken van artikelen tijdens het transport. Om uzelf hiertegen te beschermen kunt u het beste bij het postagentschap een traceercode vragen en deze goed bewaren.

Verzend uw product(en) het liefst zoveel mogelijk voorzien van eventuele originele verpakking en compleet.

Afhandeling
Zodra wij uw pakket retour ontvangen gaan wij aan de slag met de verwerking ervan. De afhandeling kan alsvolgt zijn:

  • Verkeerde artikel ontvangen? Wij sturen u het juiste artikel op;
  • Artikel defect? Na inspectie sturen wij een nieuw artikel naar u op als defect onder garantie valt;
  • Retourneren binnen tevredenheidsgarantie en u wilt geen nieuw artikel ontvangen? We betalen u zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping/annulering terug. Wij mogen wachten met betalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u aan heeft getoond dat de producten geretourneerd zijn. Dit doen we op de rekening waarmee u de betaling van de factuur heeft gedaan.

Uitzonderingen
Wij kunnen niet alle aanmeldingen accepteren. Logischerwijs dient aan de juiste termijnen - tevredenheidsgarantie, garantietermijn, termijn voor terugsturen - te worden voldaan. Daarnaast worden de volgende producten uitgesloten van retourrecht:

  • Producten waar een garantiesticker opzat, en die verwijderd is door u;
  • Aankopen die wij speciaal voor u hebben gefabriceerd, alszijnde maatwerk;
  • Eventuele diensten die met uw instemming uitgevoerd worden en waarbij u heeft verklaard af te zien van het herroepingsrecht;
  • Ingeleverde vouchers, waarde- en/of tegoedbonnen.

Retourmeldingen waar door uw toedoen waardevermindering aan het product is ontstaan, zullen wij wél accepteren. De waardevermindering berekenen wij aan u door. Eventuele waardevermindering komt alleen voor uw rekening wanneer dit het gevolg is van gebruik van de goederen, die verdergaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.

Wij houden u online op de hoogte van het verloop van uw retourzending. U ontvangt een e-mail zodra wij uw product(en) hebben ontvangen.

  • Vervangen of ruilen? U ontvangt ook een e-mail zodra wij het nieuwe product overdragen aan de vervoerder.
  • Terugbetalen? Zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen betalen wij terug op de betaalrekening waarmee u de betaling heeft verricht.

Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?
Geraakt het product defect binnen de garantietermijn of misschien zelfs al direct bij ontvangt van uw bestelling? Meldt u dit defect dan in uw account.


Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).
Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?
Heeft u onverhoopt een onjuist artikel besteld of ontvangen? Meldt u dit dan binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen in uw account.


Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).

acer voor apple batterij asus dell batterij canon batterij hp laptop batterij htc batterij koop lenovo batterij canon adapter lg nokia batterij samsung batterij sony batterij toshiba batterij
  • +25.000
    PRODUCTEN
  • CONCURRERENDE
    PRIJZEN
  • 100%
    VEILIG WINKELEN
  • 1 JAAR
    GARANTIE