Wilt u uw bestelling ontvangen in een ander land dan Nederland? Dat kan.
België €15 bij orderbedrag
Wat is de retourtermijn?
Herroepingsrecht of tevredenheidsgarantie
Bij ons is de tevredenheidsgarantie 30 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. In deze periode kunt u uw retouraanvraag indienen.
Garantietermijn
Na de tevredenheidsgarantie heeft u natuurlijk ook de mogelijkheid om een defect product aan ons te retourneren en een vervangend artikel te ontvangen. Hiervoor geldt de garantietermijn.
Hoe verloopt de retourprocedure?
Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).U ontvangt daarna via e-mail de retourinstructies.
We betalen u zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping/annulering terug. Wij mogen wachten met betalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat u aan heeft getoond dat de producten geretourneerd zijn. Dit doen we op de rekening waarmee u de betaling van de factuur heeft gedaan.
Mocht er onverhoopt iets met uw product aan de hand zijn, binnen de garantietermijn, dan kunt u zich tot ons wenden via onze klantenservice of middels een retouraanvraag in uw persoonlijke account. Zodra wij na inspectie van het geretourneerde product een defect, direct na ontvangst (DOA) of binnen de gestelde garantietermijn, constateren gaan wij over tot het uitsturen van een vervangend artikel of herstel van het product.
Uitsluiting
Garantie op een defect wordt afgewezen bij:
Standaard batterijen (alkaline, lithium en rechargeable) zijn bij uitstek een verbruiksartikel, waarbij uiteraard de werking juist moet zijn op het moment dat u deze ontvangt. Opslag van de batterijen moet zeker kunnen, waarbij de kwaliteit optimaal is tot het eerste gebruik en/of tot het verlopen van de houdbaarheidsdatum. Door o.a. (oneigenlijk en juist) gebruik vermindert de levensduur. Hoe intensief dit gebruik geweest is, is niet in te schatten door een fabrikant, waardoor er geen standaard garantie verleend wordt op de batterijen.
Wat mag u verwachten van een accu? De accucapaciteit zal door gebruik en levensduur van de accu verminderen. Een batterij die na een jaar niet boven de 75% van de oorspronkelijke capaciteit uitkomt behoort tot de normale slijtage en valt daarmee niet onder defecten die onder garantie vervangen zullen worden. Kabelbreuken bij adapters en opladers ontstaan veelal door het erg strak oprollen van de kabel of het klem zitten van het snoer, bijvoorbeeld. Deze voorbeelden vallen dan ook onder onjuist gebruik of schade door van buiten komende oorzaken, welke dus niet onder garantie zullen worden gerekend.Defecten
Is uw product defect? Neem online contact op met ons via Email,Wij zullen dan een nieuw product uitsturen.
U heeft daar dan nog 14 dagen de tijd voor vanaf het moment dat u onze retourinstructies heeft ontvangen. Let op! De retourzending is voor uw eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigingen of zoekraken van artikelen tijdens het transport. Om uzelf hiertegen te beschermen kunt u het beste bij het postagentschap een traceercode vragen en deze goed bewaren.
Verzend uw product(en) het liefst zoveel mogelijk voorzien van eventuele originele verpakking en compleet.
Afhandeling
Zodra wij uw pakket retour ontvangen gaan wij aan de slag met de verwerking ervan. De afhandeling kan alsvolgt zijn:
Uitzonderingen
Wij kunnen niet alle aanmeldingen accepteren. Logischerwijs dient aan de juiste termijnen - tevredenheidsgarantie, garantietermijn, termijn voor terugsturen - te worden voldaan. Daarnaast worden de volgende producten uitgesloten van retourrecht:
Retourmeldingen waar door uw toedoen waardevermindering aan het product is ontstaan, zullen wij wél accepteren. De waardevermindering berekenen wij aan u door. Eventuele waardevermindering komt alleen voor uw rekening wanneer dit het gevolg is van gebruik van de goederen, die verdergaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen.
Wij houden u online op de hoogte van het verloop van uw retourzending. U ontvangt een e-mail zodra wij uw product(en) hebben ontvangen.
Wat moet ik doen als mijn artikel defect is?
Geraakt het product defect binnen de garantietermijn of misschien zelfs al direct bij ontvangt van uw bestelling? Meldt u dit defect dan in uw account.
Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).
Ik heb een onjuist artikel ontvangen. Wat nu?
Heeft u onverhoopt een onjuist artikel besteld of ontvangen? Meldt u dit dan binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen in uw account.
Neem online contact op met ons via Email(Uiterlijk binnen 24 uur antwoord).